
Olen sel aastal palju mõelnud, mida võiks senises elus omandatule juurde õppida. Kuidas end harida ja olla sellega eeskujuks oma lähedastele. Minu suurimaks kooliks saab kindlasti olema juuni lõpus Cannes Lionsil osalemine – plaanin ammutada kõike, mis minu lokipahmaka alla mahub. Sõbrad Instagramist ja näoraamatust võiksid end juba valmis panna, mul on isegi postituste lemmikfiltrid välja valitud. Aga Cannes’ist lähemalt juba juuni kolmandal nädalal.
Oma reklaamileidudes keskendusingi enesearendamisele. Ma polnud Eestis märganud reklaame, mis kutsuksid reklaami või psühholoogiat õppima. See on kummaline, sest neile aladele saaks ju väga lahedaid klippe luua. Näiteks leidsin lõbusad Miami Ad School reklaamid, mille loojateks on Saatchi &Saatchi. Need tekitavad kohe tunde “Aga why not!?”.
Loi on Hollandi e-õppe pakkuja. Õppeainete nimekiri on pikk alustades julgeolekupoliitikast lõpetades toitumisspetsialisti koolitustega. Kuigi Loi pakub võimalust haridust ka klassiruumis omandada, käib enamus läbi e-õppe.
Nende pisarakiskujast reklaamklipp paneb vaatama ning tekitab kohe tahtmise õppima minna. Kasvõi ehitajaks.
Minu kolmas reklaamileid peaks iga suure venna või õe mõtlema panema. Omamoodi õppeklipp on see ka vanematele. Tahaksin selle klipi kohe suurelt igasse kooli mängima panna ja sinna juurde fotod alkoholi tõttu noorelt lahkunud õpilastest. Kas see aitaks muuta maailma paremaks paigaks? Ma usun küll. Klipi autorid on meie head sõbrad Rootsist Forsman&Bodenforsist.
Mida plaanid sina sellel suvel õppida? 😉